Krig

Inom mig pågår just nu ett krig, jag vill äta men ser på mitt fett och äcklas av tanken. Tre sekunder senare vill jag äta igen och ja du förstår how the storry går antar jag.
Men än har jag bara druckit ligth julmust. Jag är starkare än maten! Maten kontrollerar INTE mig!
Att bli av med äckliga fettet måste vara en sådan kamp. Hörde på radion om några forskare som forskade om ett sövningsmedel som skulle användas till viktminskning. Tänk att få sova bara glömma allt och samtidigt gå ned i vikt. *drömmer* Skulle gladeligen vara försökskanin på den dieten.
Men nu åter till verkligheten. Jag är tjock och måste kämpa mot smalheten. Och nu har jag helt plötsligt glömt allt vad äta heter och pojken har sett klart på tv vilket innebär att det blir att smyga ned i sängen och hoppas på att få sova några timmar.
Stat strong outfit there! <3




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback