Dec. 18, 2012

Jag behöver dricka mer vatten, gå fler promenader och äta mindre mat.
Idag blev det pommes och fisk och på kvällen åt jag smörgås. Spelade innebandy idag men är ändå sämst.
Imorgon tänkte jag köra em fasta samt en liten promenad på dagen och en ridlektion på kvällen.
Har ligthjulmust hemma så jag botre klara mig.
Jag kan för övrigt inte somna. Det gör min underbara dag ännu bättre, eller något.
Efter nyår ska jag skärpa

mig! Kommer att bli Nutrilett diet samt en jävla massa mer träning.
Nu vill jag också bli vacker. Jag blir jätte glad för tips och råd som ni skriver, fråga gärna om ni undrar över något.


» sofie

åååh, julmust!

Svar: Det är verkligen underbart:-)
Sofie

2012-12-18 // 21:37:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback