18-12/12

Har inte ens gått upp ur sägen än, ligger här och slö surfar med en huvudvärk som inte är av denna jord. Jag har även ont magen så det inte är sjukt. Idag skulle jag fasta men jag vet inte om det det är en sådan jätte bra idé när jag med all säkerhet kommer att bli sjuk inom det närmaste. 
Jag är verkligen så trött på att vara så här fet och äcklig så att fasta vore väl egentligen det bästa. Men jag får se hur jag gör. 
Jul ångesten börjar krypa sig på också. Men jag funderar på att tillåta mig att äta vad jag vill på själva julafton och den 25 för då ska vi till pojkens föräldrar på mat. Om jag sedan inte hetsar, eller äter mer än vad jag verkligen måste så borde det gå bra. Och sen på nyår blir det självklart mat och på nyårsdagen har kompisarna redan bestämt att vi ska äta pizza. Men efter den dagen ska jag äta nutrilette. Och då lär kilona rasa. Får bara se till att pojken inte köper allt för mycket hets mat då jag har väldigt lätt för att hetsa när jag dricker de där äckliga sakerna.
 
Förlåt för världens sämsta inlägg men jag är hetl tom, natten tog musten ur mig, jag som inte skadat mig själv på så lång tid. Hur kunde jag? FAN!
 


Sv: Tack!:) Det känns skönt att inte vara ensam om att känna så.

Svar: Man är sällan ensam om sina känslor trots att det ofta känna så:)
Sofie

2012-12-18 // 16:44:59

Sv: Riktigt hemska!:(( Tack för ditt stöd!<3

Svar: Det var så himlans lite så:-)<3
Sofie

2012-12-18 // 21:17:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback