12-12-12

Lever än gör vi också, inte för att jag tvivlade men ändå. 
Igår gick det ganska bra med att hålla sig till planen. Var dock på besök hos grannen som bjöd på Gesia så tog några bitar av det också men annars gick det bra. 
Idag har jag varit och ridit en privat lektion på morgonen samt ätit en frukos bestående av en apelsin och en kopp jumust light. Åhh vad jag älskar julmust! Skulle kunna dricka det året runt. 
I efter middag jobbar jag till tre sen vet jag inte vad jag ska hitta på. Men ska nog roa mig med att städa om Pojken är så gullig och fixar tvätten. Hatar verkligen att tvätta. 
När det gäller maten vet jag inte riktigt vad det blir till middag. Dålig planering men kanske blir lite Laxpytt med ägg. Ja så får det bli. Det är förövrigt ett tips. Lax pytten är verkligen super god och innehåller inte allt för mycket kalorier heller. Är massa grönsaker i så som brocoli och linser. 
Är ganska dyr dock, eller ja 50 kr förpackning, men det blir ganska många måltider av den påsen. 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback