Vider

Gårdagen spenderades till största delen i soffan, där jag mest önskade att jag kunde få avlida en stund. När far var klar på sjukhuset så körde jag hem honom och hunden, stannade hos honom och hjälpte till lite med hushållet. Små åt hela dagen i går. Jag var varken hungrig utan bara sugen på allt och inget. Så nu får ni läsa vad jag åt och äcklas åt mig ni med. Två Mars Två korvbröd 5 dl mimiyogurt 3 Rader choklad 4 Clementiner 2 dl popcorn ½ burk fiskbullar 3 fincrisp 1 Baguette med ost, tonfisk, två ägg, feta ost, isbergssallad, tomat Som sagt, ångesten blev inte mindre nu om jag säger så. Så jävla vidrig är det inte klokt att jag ens få leva på den här jorden är inte klokt.
Slängde in lite bilder på mig när jag ändå håller på..



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback