Lördag

Gårdagen blev totalt värdelös, åt dubbla potioner mat hos pojken, potatisgratäng, godis i bilen med bror, 4 smörgåsar hos far, ännu mer godis, milkshake.. Har säkert glömmt något men det blev tillräckligt för att avliva mig! 
Min styvfar är förövrigt inte riktigt klok!!! Igår fick jag en samsung galaxy s3!! Får man ens vara så snäll?
Idag har jag gjort första dagen på hemtjänsten vilket har gått super bra, har ätit två smörgåsar men det täcker frukost och lunch så det får lov att gå bra.
Men jag har så svårt att sköta mig på helgerna, hur är det för er? Har ni också svårare att hålla ordning på maten på helgerna?


» Ida

Nix, går lika bra som det gör på veckorna

Svar: Vad fint för dig, önskar att jag inte vore så himla svag som jag är!
Sofie

2013-04-22 // 17:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback