Fredag

Då var det fredag igen. 

Började dagen med en timme på gymmet och 30 minuters promenad med fina aurora. 
Snart ska jag, mamma och hennes gubbe ivg och äta lunch hos pojken. Lax, och sallad kanske en potatis. Suger men jag kunde inte säga nej när de frågade. 
I helgen gör jag mitt första pass på hemtjänsten vilket ska bli spännande men det ligger dock 3 mil hemifrån vilket suger och betyder en massa åkande. Men det resulterar troligtvis i sommar jobb vilket jag verkligen behöver. 
Jag behöver verkligen pengar, hatar att känna mig som en börda på pojken.
Fick förövrigt världens finaste bukett blommor av honom igår, han är verkligen för bra för att vara sann. Verkligen mitt allt!
Men nu måste jag hoppa i duschen så jag kan gå ut bland människor sedan. 
 
Hoppas eran helg blir super bra!:) 


» Alice

Svar: jag vill ju ha barn i framtiden så jag försöker se mensen positiv men det är svårt!

Svar: Ja man vet åtminstone att kroppen fungerar som den ska:))
Sofie

2013-04-20 // 06:58:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback