Apr. 11, 2013

Dagens matintag har redan gått åt helvete. Känns bra när klockan inte ens är två än!
Idag ska jag till arbetsförmedlingen, sen till polisen för att fixa pass till pojken och efter det blir det lite Innebanndy.
Känner mig dålig som inte drog till gymmet idag men får trösta mig med att det är Innebanndy ikväll.
Egentligen skulle jag bara vilja lägga mig och sova men vem hinner med det? Skulle gärna vilja ha några timmar till på dygnet, vad mycket lättare det skulle vara!


Svar: det är tack vare sådana människor som dig som gör det värt att blogga. ❤ Önskar att jag kände dig irl och inte bara genom cyberrymden.

Svar: Men.. :') Vad bra att lilla jag kan göra någon glad!Önskar verkligen att jag kände dig med, du verkar som en så himla fin människa:) <3
Sofie

2013-04-24 // 17:42:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback